خبر90
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 995
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 امروزه در برخي كشورها بخشي از انرژي و گرماي مورد نياز خانه‌ها از طريق گاز طبيعي تامين مي‌گردد. بهره‌گيري از اين سوخت فسيلي مستلزم اجراي زيرساخت‌هاي توزيع گاز شهري و سيستم لوله‌كشي گاز ساختمان است. 


انتخاب مسير لوله‌كشي گاز

لوله گاز بايد از ايمن‌ترين و كوتاه‌ترين مسير ممكن عبور كند. بخش‌هاي مشترك لوله‌كشي گاز واحدهاي مسكوني، مانند رايزرها، نبايد از داخل ملك خصوصي عبور كند. مسير لوله گاز بايد به گونه‌اي انتخاب شود كه به سازه اصلي ساختمان آسيبي نزند.



نقشه لوله كشي گاز

ما با داشتن كارشناسان و افراد با تجربه كه ساليان دراز در ارائه خدمات لوله كشي گاز مهارت دارند بهترين و با اطمينان ترين نقشه هاي لوله كشي گاز را در هر نوع ساختمان و مجتمع ها و كارخانه ها انجام مي دهيم.


هر گونه لوله كشي توكار و روكار بايد كاملا اصولي و با رعايت مقررات ملي ساختمان انجام مي شود. مقرارت ملي ساختمان شامل قوانيني هست كه بايد در تمام ساختمان ها رعايت شود.
عدم رعايت مقررات ملي ساختمان توسط لوله كش هايي كه هيچ گونه اطلاعي ندارند باعث شده كه مشكلات و حوادث تلخي را در اطراف خود و از سوي ديگران شاهد هستيم. 

خدمات لوله كشي گاز در تهران

انواع خدمات لوله كشي گاز در منازل و ساختمان ها و كارخانجات صنعتي با توجه به مساحت و نوع نياز مكان به ۲ صورت كلي و جزئي و همچنين با توجه به نيمه كاره بودن عمليات متغير مي باشد.


يكي از مهم ترين و دقيق ترين مهندسي در نقشه لوله كشي گار و اجراي آن مربوط به بخش آشپزخانه هاي هتل و رستوران و بخش موتورخانه هاي ساختمان و كارخانجات و مجتمع ها مي باشد.

پيشنهادي موثر براي شما!! از شما درخواست مي كنيم قبل از انجام لوله كشي گاز با مشاوران سايت تاسيسات سرويس تماس بگيريد تا قبل از هرگونه اتفاق غير منتظره بتوانيد اقدامات لازم را انجام دهيد.

بخاطر درخواست بعضي از مشتريان سعي كرده ايم تا خدمات مشاوره رايگان را در سايت قرار دهيم. اين خدمات مي تواند گزينه خوبي براي آگاه كردن مردم از اهميت نقشه و اجراي لوله كشي گاز باشد.

 

انواع خدمات لوله كشي گاز

• لوله كشي گاز در ساختمان و منازل

• تعميرات لوله كشي در منازل و ساختمان

• اتصال لوله شهري گاز به گاز خانگي

• انواع لوله كشي توكار و روكار

• تفكيك كنتور گاز در ساختمان

• بررسي نشت گاز در منازل

• نصب انواع شير قطع كن هاي مخصوص زلزله

• انجام انواع تغيير مسيرهاي لوله كشي گاز

• اضافه كردن انشعاب گاز در ساختمان و منازل

• اتصالات لوله كشي شوفاژ و موتورخانه

• تست باد و تاييديه شركت گاز

• اجراي ايستگاه هاي تقويت فشار گاز

• بررسي استاندارد لوله كشي گاز منازل و ساختمان

• تست و بررسي و نشت يابي لوله گاز 

 

لوله كشي گاز صنعتي

ما در شركت تاسيسات سرويس با انجام خدمات انواع لوله كشي هاي جزئي و بزرگ و به صورت نيمه كاره و يا كامل با كمك بهترين لوله كش هاي با تجربه كه كارهاي بزرگ صنعتي را انجام داده اند خدمت رساني مي كنيم.

 

خرده كاري لوله كشي گاز

همچنين انجام انواع خدمات جزئي و خرده كاري در منازل و ساختمان ها كه اكثر براي تعويض مسيرهاي لوله كشي گاز مي باشد توسط كادر ما انجام مي شود.

 

سيستم لوله كشي گاز خانگي از خروجي رگولاتور آغاز گشته و به شيرهاي مصرف ختم مي‌شود و بخش‌هاي مختلفي از جمله لوله‌كشي رابط، كنتور گاز و لوله‌كشي داخلي ساختمان را دربرمي‌گيرد.

چه در زمان ساخت و چه در زمان بهره‌برداري از ساختمان ممكن است ناچار به استفاده از خدمات لوله كشي گاز خانگي شويد. 



لوله كشي گاز در تمام تهران

يكي از بيشترين نياز مردم در قسمت لوله كشي خانگي مي باشد و به علت ساخت و سازهايزياد در تهران و ساخت مجتمع هاي مسكوني مي باشد.

 

لوله كشي گاز توكار

تنها ويژگي لوله كشي توكار در اين هست كه براي اجراي تغييرات و يا دسترسي به لوله ها و شيرهاي گاز حتما بايد از طريق دريچه درب آن استفاده كرد و براحتي هر كسي نمي تواند به آن دسترسي داشته باشد.
 
نكته مهم!! در لوله كشي توكار استفاده از اتصالات فولادي بسيار محكم مي باشد. لوله كش باي خيلي دقت كند كه هيچ گونه درزي در هنگام اتصالات فولادي وجود نداشته باشد.اما شايد بر اساس تجربيات لوله كش گاز نياز باشد كه در بعضي قسمت ها براي اتصالات جوشكاري فولادي از لوله هاي فولادي سياه درزدار بر اساس مقررات ملي ساختمان استفاده شود.


نكات مهم در لوله كشي توكار گاز

اما نكته مهم در لوله كشي توكار به خاطر عدم دسترسي سريع و راحت به آن نيازمند اين هست كه پس از چربي زدايي ( اگر قبلا توكار بوده باشد بايد زنگ زدايي هم شود ) به آن پرايمر بزنند.


سپس با كمك نوار مخصوص لوله هاي گاز و بعد از استحكام لازم پرايمر عمليات نوارپيچي لوله گاز را انجام مي دهيم.


به شكلي كه نوارها بر روي هم پوشش بدهيد ( بهتر است حدود ۱۵ سانتيمتر از لوله ها و كابل هاي تاسيساتي ) تا هيچ گونه موادي به لوله گاز نچسبد.


دقت كنيد كه قسمت پاياني نوار لوله گاز بايد بين ۲ تا ۴ بار روي هم پيچيده باشد.


البته بايد دقت كرد كه اگر در مرحله لوله كشي توكار, نوار قبل از رسيدن به انتهاي لوله به پايان برسد بايد نوار جديد ۲ بار بر روي انتهاي نوار قبلي پوشش داده شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۵۴ ] [ كياني ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب